Hoppa till innehållet

Varukorg

Din varukorg är tom

BYAXEL NYHETSBREV

PRENUMERERA PÅ VÅRT NYHETSBREV FÖR ATT UPPDATERAS MED DE SENASTE FRÅN BYAXEL.

FAQ

Vad är beräknad leveranstid?
Inom Sverige 1-2 arbetsdagar.
Inom Europa 4-7 arbetsdagar.
Utanför Europa 5-12 arbetsdagar.


Vad är fraktkostnaden för min order?
Alltid fri frakt inom Europa.
Utanför Europa är fraktkostnaden 600 SEK.
Notera att tullavgifter som kan tillkomma vid internationella leveranser betalas av kunden.


Kan jag ändra eller avbryta en order?
Din order skickas normalt samma dag eller nästkommande dag efter beställning.
Ifall vi inte hunnit skicka din order så kontakta oss omedelbart och avbryt din order.


Vilka betalningsalternativ finns det?
Vi accepterar Visa, MasterCard, AMEX, PayPal och Klarna.


Varför har jag inte mottagit en orderbekräftelse?
Se alltid till att din e-mailadress är rätt ifylld då detta är en vanlig orsak till att den ej mottagits. Det kan också bero på att din e-mail har ett spamfilter som blockerar vissa e-mail. Om du fortfarande inte kan hitta det så vänligen kontakta vår kundservice för att säkerställa att din order blir behandlad.


Kan jag returnera en vara?
Om du har köpt en vara från www.byaxel.se så kan du returnera din vara inom 14 dagar från det att du mottagit din order. Du kommer att få full återbetalning för din vara, exkluderat fraktkostnader då fraktkostnader för returer står kunden för. Återbetalningen sker inom 30 dagar från att vi mottagit din retur, men det går oftast fortare. Så fort vi mottagit din retur meddelar vi dig via e-mail.
Du kan bara returnera en vara som är köpt via www.byaxel.se om den är i nytt oanvänt perfekt skick. Orginalförpackning måste också returneras. byAxel godkänner inte returer om varan använts, är skadad, tvättad eller smutsig på något sätt. Om en vara reutneras och är skadad på något sätt kommer produkten skickas till kund igen. Notera att fraktkostnad för retur betalas av kund.


Returadress:
byAxel
Södra Promenaden 9
211 29 Malmö
Sweden

Vilka länder skickar ni till?
Vi levererar till hela världen.


Jag behöver ändra något i min beställning, hur gör jag?
Om du behöver ändra något eller avbryta din order, vänligen kontakta oss omedelbart. Samtliga ordrar hanteras oftast samma dag eller nästkommande arbetsdag. När din beställning lämnat vårt lager hinner vi tyvärr inte göra några önskade ändringar.


Jag genomförde precis en beställning. Kan jag lägga till varor i min beställning?
Vänligen kontakta kundservice@byaxel.se och vi hjälper dig gärna.

Om en artikeln är slutsåld i webbutiken?
Kontakta kundservice@byaxel.se så ger vi dig inkommande leveransstatus eller hittar en återförsäljare med varan i lager.